Remote support

Sense-IT is Gold Partner met een eigen helpdesk.

Dat betekent dat wij een eigen helpdesk hebben, met ervaren, door Exact opgeleide en gecertificeerde medewerkers. De kwaliteit en mate van certificering wordt jaarlijks door Exact getoetst. Daarnaast doen wij de support op Elvy, ScanSys, Orbis volledig zelf.

Onze helpdeskmedewerkers staan graag voor u klaar om al uw specifieke vragen over de werking van de software te beantwoorden. Naast de reguliere telefonische ondersteuning (basissupport) kunnen zij daarbij ook gebruik maken van hulpmiddelen om op afstand mee te kunnen kijken op uw beeldscherm, of rechtstreeks in te loggen op uw server.

Naast Exact werken wij ook samen met andere partners, die standaard koppelingen hebben of volledig integreren met de software van Exact, zoals bijvoorbeeld Orbis, Scansys, en Elvy. Onze helpdesk zal een centrale rol spelen bij vragen die op deze software betrekking hebben, en beoordelen of de vraag door ons opgepakt kan worden, al dan niet in samenwerking met de betreffende partner, of dat u, waar nodig, doorverwezen wordt naar de helpdesk van onze business partner.

Tot slot kunnen wij u ook een aanvullende supportovereenkomst bieden. Naarmate uw afhankelijker bent van uw software systemen is het van belang om de juiste supportovereenkomst te kiezen. Ons doel is uiteindelijk een stabiele omgeving voor u te creëren en uw partner te zijn, die ervoor zorgt dat u de software optimaal inzet en positief laat bijdragen aan uw (kritische) bedrijfsprocessen.

Hiervoor gebruiken wij de onderstaande software van Teamviewer en AeroAdminLet op! Wij ondersteunen alleen teamviewer 9 en lager!

Klik hieronder op het door onze helpdesk/consultant aangegeven logo voor remote support. U download het bestand en voert deze daarna uit en volgt daarna de instructies op van de support medewerker/consultant.

U kunt onze helpdesk telefonisch bereiken op 0591-652401 / helpdesk@sense-it.nl