Helpdesk
Sense-IT is Gold Partner met een eigen helpdesk.
Dat betekent dat wij een eigen helpdesk hebben, met ervaren, door Exact opgeleide en gecertificeerde medewerkers. De kwaliteit en mate van certificering wordt jaarlijks door Exact getoetst. Daarnaast doen wij de support op Elvy, ScanSys, Orbis volledig zelf.
Onze helpdeskmedewerkers staan graag voor u klaar om al uw specifieke vragen over de werking van de software te beantwoorden. Naast de reguliere telefonische ondersteuning (basissupport) kunnen zij daarbij ook gebruik maken van hulpmiddelen om op afstand mee te kunnen kijken op uw beeldscherm, of rechtstreeks in te loggen op uw server.
Naast Exact werken wij ook samen met andere partners, die standaard koppelingen hebben of volledig integreren met de software van Exact, zoals bijvoorbeeld Orbis, Scansys, en Elvy. Onze helpdesk zal een centrale rol spelen bij vragen die op deze software betrekking hebben, en beoordelen of de vraag door ons opgepakt kan worden, al dan niet in samenwerking met de betreffende partner, of dat u, waar nodig, doorverwezen wordt naar de helpdesk van onze business partner.
Tot slot kunnen wij u ook een aanvullende supportovereenkomst bieden. Naarmate uw afhankelijker bent van uw software systemen is het van belang om de juiste supportovereenkomst te kiezen. Ons doel is uiteindelijk een stabiele omgeving voor u te creëren en uw partner te zijn, die ervoor zorgt dat u de software optimaal inzet en positief laat bijdragen aan uw (kritische) bedrijfsprocessen.
U kunt onze helpdesk telefonisch bereiken op 0591-652400 / helpdesk@sense-it.nl
Voor remote ondersteuning klikt u op onderstaand TeamViewer logo (windows versie).
Teamviewer voor windows (U kunt teamviewer direct opstarten zonder te installeren)
Teamviewer voor mac-OS (U dient teamviewer eerst te installeren op uw MacBook)
|
---|