Alle problemen met de Rabobank koppeling zijn inmiddels opgelost!

Helaas zijn er momenteel nog een aantal problemen met de nieuwe Rabobank koppelingen sinds 22 augustus. Dit betreft incidentele problemen en speelt niet bij iedere klant.

  • Er worden geen afschriften meer geïmporteerd of betalingen verwerkt voor specifieke bankrekeningen. De toestemming op een betaalrekening is onverwacht niet meer geldig en dient te verlengd te worden. Oorzaak is dat er een administratie 0 is aangemaakt binnen de digitale brievenbus waar alle bankkoppelingen naar verplaatst zijn. Die koppeling moet verbroken worden en u dient de juiste administratie opnieuw te koppelingen inclusief bedrijfsscreening. Helaas blijkt het dan nog niet te werken! Zodra er meer bekend is laten we u dit z.s.m. weten.
  • De afschriften die geïmporteerd worden komen niet overeen met die op de website van de Rabobank.- Exact is bezig dit probleem te onderzoeken. Zodra er meer bekend is komen we hier op terug.

    Controleer uw bankafschriften of deze overeenkomen met de website van de Rabobank zolang dit issue speelt!

  • Betalingen die verwerkt werden kwamen niet aan bij de Rabobank. Probleem is opgelost! Echter sommige betalingen zijn niet met terugwerkende kracht verwerken en dienen opnieuw aangeboden te worden door in Exact de betaalrun eerst terug te draaien en opnieuw te fiatteren en verwerken volgens de gebruikelijke werkwijze.